Az eddigi legnagyobb érdeklődés (112 vendég) mellett lezajlott a IV. agrármarketing és -média nap az AGROmashEXPO keretein belül. A jelen lévő agrárszakemberek érdekes előadásokat hallgathattak meg a mezőgazdasági média kommunikáció jelenéről és jövőbeni lehetőségeiről, a marketing vonalat elsősorban az agrármédia oldaláról közelítették meg.
Képriport a cikk végén.
A regisztrációt követően Sári Enikő MMG ügyvezető bemutatta kiadójukat és röviden elmesélte miért szükséges az Online lapkiadás bevezetése.
Ezt követően Horváth Roland MMG marketingvezető a magyar gazdák internet és szakmai kiadvány olvasási szokásairól mesélt. A hallgatósággal egyetértésben megállapította, hogy a szakmai kiadványok a jövőben sem hiányozhatnak az agrárszakemberek házi könyvtárából.
Kétség kívül az egyik legizgalmasabb előadást Kapuvári Gábor médiaszakértő tartotta aki felhívta a figyelmet a marketing eszközök totális átalakulására. Kiemelte, hogy napjainkban már nem csak a média szociológia de a médiapszichológia is külön tudományterület lett. Célzott a gerillamarketingben rejlő lehetőségekre is.
Őt követte Mezőszentgyörgyi Dávid NAKVI főigazgató aki beszámolt a NAKVI kiadványterjesztői munkáiról és büszkén mesélt a Nemzeti Agrárszaktanácsadási Képzési és Vidékfejlesztési Intézet online sikereiről, eszközeiről. Megemlítette a Vidékességek című kisfilm sorozatukat melyt az EU agrár szakemberei is komoly sikerként értékelnek.
Borókai Gábor főszerkesztő a Heti válasz online médiává alakulásának történetét osztotta meg a hallgatósággal.
Kőszegi Péter fejlesztési igazgató az online médiák jövőjét magasztalta szemben a nyomtatott sajtóval mely szerinte hamarosan meg fog szűnni.
Végül Hájos László MMG ügyvezető igazgató zárta a rendezvényt. Izgalmas életképeket osztott meg velünk az MMG múltjáról és jövőjéről.
Köszönjük a szervezők kiváló munkáját és az előadók lelkes prezentációját.
IV. agrármarketing és -média nap
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése